نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5738
-
الف
+

برگزاری مراسم ازدواج دسته جمعی در «هرات»+ تصاویر

مراسم ازدواج 8 زوج فرهنگی باهمکاری مالی خیرین ولایت هرات در تالار عروسی الهام برگزار شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، مراسم ازدواج 8 زوج فرهنگی طی محفلی با شکوه، با ابتکار فرهنگیان و مدد و همکاری مالی خیرین ولایت هرات در تالار عروسی الهام در شهر هرات برگزار شد.

در این مراسم جمع کثیری از فرهنگیان، علمای دین، دانشجویان، جوانان و مسئول بخش فرهنگی رایزنی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

«سید عبدالله نایاب» هماهنگ کننده این محفل عروسی ، به آوا گفت: متاسفانه در جامعه امروزی افغانستان مسئله ازدواج جوانان از یک معضل به بحران تبدیل شده و جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی نمی توانند ازدواج بکنند.

وی افزود: با همکاری خیرین ولایت هرات، تعدادی از جوانان نیازمند را شناسایی و ثبت نام نموده و طی محفلی فرهنگی مراسم ازدواج آن ها را به گونه دسته جمعی برگزار نمودیم.

آقای نایاب درخصوص هدف از برگزاری این محفل گفت: فرهنگسازی و نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان و راه اندازی برنامه هایی که بتواند به جوانان کشور مخصوصا جوانان هراتی کمک و همکاری بکند از اهداف برگزاری این محفل بود.

گفتنی است که در این مراسم از سوی خیرین هرات تحفه های ارزنده ای به زوج های مذکور اهدا گردید.

در ادامه عکس هایی از این مراسم را مشاهده می کنید:

عروسی در هراتعروسی در هراتعروسی در هراتعروسی در هراتعروسی در هراتعرونسی در هراتعروسی در هراتعروسی در هراتعروسی در هراتعروسی در هرات

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر